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Vilko Šeferov (1895-1974)Vilko Seferov(1895-1974-Diskussion zweier Gelehrter-Öl/Leinw.

Art.Nr.: ku190

Vilko Šeferov (1895-1974),
Vilko Seferov(1895-1974)
 
-Razgovor dva bradonja-

-Diskussion zweier Gelehrter-
 
Frühwerk
 
Öl/Leinwand
Oben Rechts signiert
 
Bildmaß:
30cm x 31cm
 
Authentischer,sammelwürdiger Zustand!
 
Der Rahmen ist kein Bestandteil des Verkaufs und wird dazu geschenkt.
 
Verkauf der Ware erfolgt gem.§25a UstG.ohne Umsatsteuerausweis(Differenzbesteuerung)
 
 
Šeferov, Vilko, hrvatski slikar (Mostar, BiH, 21. III. 1895 – Zagreb, 16. XI. 1974). Diplomirao 1918. na Akademiji u Budimpešti. Razvijao se od Cézanneove poetike oblika do snažna ekspresivnoga kolorizma. Od 1924. živeći u krugu zagrebačkih naprednih umjetnika i književnika bio je usmjeren prema socijalnoj tematici (Djeca s periferije, 1928). U tom je razdoblju analitičkim realizmom portretirao osobe iz javnoga života i lijevoga pokreta (B. Adžija, A. Cesarec, M. Krleža, O. Prica, I. G. Kovačić i dr.). Pred II. svjetski rat postimpresionističkim načinom slikao je krajolike iz Dalmacije i okolice Zagreba te portrete (Portret Dubrovčanke, 1935), a s vremenom mu slike krajolika dobivaju ekspresionističku žestinu (Žuta kuća, 1937). Velik utjecaj na njegovo stvaralaštvo imala su iskustva što ih je stekao na putovanjima po SAD-u i Egiptu. Potkraj 1960-ih u ciklusu istarskih krajolika osobnom interpretacijom ekspresionizma približio se apstrakciji (Motovunski pejzaž, 1970). U Rovinju je 1967. otvorio vlastitu galeriju. Dobio je Nagradu »Vladimir Nazor« za životno djelo (1973).
 
 

Šeferov, Vilko, kroatischer Maler (Mostar, BiH, 21. III. 1895 – Zagreb, 16. XI. 1974). Abschluss 1918 an der Akademie in Budapest. Sie entwickelte sich von Cézannes Formpoetik zu einem starken expressiven Kolorismus. Ab 1924 lebte er im Kreis der fortgeschrittenen Künstler und Schriftsteller Zagrebs und orientierte sich an sozialen Themen (Kinder aus der Peripherie, 1928). In dieser Zeit nutzte er den analytischen Realismus, um Personen aus dem öffentlichen Leben und der linken Bewegung darzustellen (B. Adžija, A. Cesarec, M. Krleža, O. Prica, I. G. Kovačić und andere). Vor II. Nach dem Zweiten Weltkrieg malte er im postimpressionistischen Stil Landschaften aus Dalmatien und der Umgebung von Zagreb sowie Porträts (Porträt einer Frau aus Dubrovnik, 1935). Mit der Zeit erlangten seine Landschaftsbilder eine expressionistische Intensität (Das Gelbe Haus). , 1937). Die Erfahrungen, die er auf seinen Reisen in den USA und Ägypten sammelte, hatten großen Einfluss auf seine Kreativität. Ende der 1960er Jahre näherte er sich im Zyklus istrischer Landschaften der Abstraktion mit seiner persönlichen Interpretation des Expressionismus (Motovun-Landschaft, 1970). 1967 eröffnete er seine eigene Galerie in Rovinj. Er erhielt den „Vladimir Nazor“-Preis für sein Lebenswerk (1973). 

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